THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, March 20, 2009

Menengah 2 Normal akademik/Ekspress

Hari ini,saya dan keluarga akan keluar makan malam bersama-sama di Causewaypoint setelah selesai mengemas barang yang percutian.Percutian kami di Gunung Ledang adalah percutian yang sunnguh menarik bagiku.

Banyak tempat disana adalah tempat alam semula jadi. Pantang larang yang telah disebutkan oleh ayahku sebelum kami sampai disana telah aku turuti.Pantang larang yang telah turuti ialah seperti menjaga mulut semasa mendaki Gunung Ledang dan juga jangan membuang sampah-sarap sembarangan kerana ia dikatakan ada banyak penjaga yang telah dilepaskan di sekitaran Gunung Ledang.Sampai sahaja di Causewaypoint,kami terus menuju ke "Banquet".Inilah masanya kami meluangkan masa bersama.Kami selalunya akan berjalan-jalan sebelum pergi makan.Setelah makan,ayah membawa kami sekeluarga ke "Marina Batch".Pandangannya sungguh indah sekali.Kami mengambil beberapa gambar dbersama.

Setelah menghabiskan masa kami di sana,kami pun beredar dari tempat itu sebelum waktu magrib menjelang.Kami selalunya akan ke rumah moyang tetapi kami kerana kami terlalu letih,kami terus pulang ke rumah.Semasa aku duduk terbaring di katil,aku terbayang sebentar mengenai siapa yang membuat bising di luar padahal jam menunjukkan bahawa ia pukul 2 pagi.Mungkin ia hanya hayalan saya sahaja.

7 comments:

Ahmad Asyraf said...
This comment has been removed by the author.
senandung24 said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

hello asiyah, saya sungguh gembira.

okay bye.

senandung24 said...

Marina Barrage dalam bahasa Melayu ialah Empangan Marina.

bmmushira said...

H E L L O ! Layout anda sungguh lawah :D

Ahmad Asyraf said...

hello asiyah.
name saya carlos.
nama awak siaper?

bmnurseha said...

pergi ke Gunung Ledang...WAHpasti menarik