THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, March 16, 2009

Menengah 2 Normal Akademik/Ekspress

Pada hari ini,saya dan keluarga saya tidak lama lagi akan ke Gunung Ledang untuk bercuti bersama.Inilah masa yang terbaik untuk mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan.Pada ketika ini juga,ibu dan bapaku sudah menyiapkan barang-barang yang ingin dibawa ke sana.

Perasaan saya mula ghairah apabila mengetahui bahawa kami akan kesana selama tiga hari dan dua malam.Kami akan mengikuti aktiviti yang akan dianjurkan di sana seperti mendaki gunung.Bapa saya menganjurkan aktiviti ini kerana kami boleh mempelajari banyak ilmu baru di sana dan juga kami boleh menghilangkan “stress”.Semasa perjalanan di sana kami akan melawat ke “air terjun”.Ia dikatakan air yang diperbuat oleh alam semula jadi .Saya pernah kunjungi ke sana dan pandangan di sana sungguh indah dan menawan.

Bapa berpesan supaya menjaga mulut setelah sampai di Gunung Ledang..Di katakan bahawa ada penjaga di sana dan banyak kejadian yang aneh telah berlaku di sana.Setelah mendengar penjelasan bapaku,perasaan aku mula berubah menjadi takut dan jantungku mula berdegup-degup dengan pantas.. “dup..dup..dup..”bunyinya